#רכב

ביטוח רכב בחברת מגדל: מה האפשרויות שלכם?

ביטוח רכב מגדל

חברת הביטוח מגדל נוסדה בירושלים בשנת 1934, בתקופת השלטון הבריטי. את שמה של חברת הביטוח הגה המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק, שביקש לתאר את החוסן והביטחון שמעניקה מגדל ללקוחותיה.

קבוצת מגדל פועלת בתחומי הביטוח, הפנסיה והגמל, כאשר פעילות הביטוח של הקבוצה מתבצעת באמצעות מגדל ביטוח, העוסקת במגוון רחב של תוכניות ביטוח ומעסיקה כ- 2,800 סוכנים, המעניקים שירות לכ- 2.3 מיליון לקוחות פרטיים ועסקיים של החברה.

שליטתה של מגדל ביטוח בתחומי הביטוח והפיננסים מאפשרים ללקוחות הקבוצה ליהנות משירות אמין ומתקדם לאורך שנים, המוענק על ידי סוכני הביטוח של הקבוצה ועל ידי מרכז שירות הלקוחות של החברה – "מגדל לשירותך".

סוגי ביטוח הרכב המובילים של מגדל ביטוח

חברת מגדל מציעה ביטוחי חובה, מקיף וביטוח צד ג' לרכבים פרטיים ומסחריים עד 3.5 טון.

ביטוח רכב חובה – היא פוליסת הביטוח הראשונה שעליכם לדאוג לרכוש, שכן נסיעה ללא ביטוח חובה לרכב בתוקף מהווה עברה פלילית. ביטוח זה מעניק כיסוי במקרה של נזקי גוף ופגיעה בנפש הנגרמים לנהג, לנוסעים או לשאר המשתמשים בדרך כתוצאה מתאונת דרכים.

פוליסת ביטוח החובה של מגדל מכסה עלויות ללא הגבלה על הוצאות רפואיות, פיצוי על אובדן כושר עבודה, פיצוי בגין אחוזי נכות ופיצוי על סבל וכאבים שנגרמים כתוצאה מתאונת הדרכים.

ביטוח מקיף לרכב – בנוסף לביטוח החובה המכסה נזקי גוף בלבד, הביטוח המקיף לרכב מהווה השלמה לביטוח החובה ומכסה נזקים שונים הנגרמים לרכב כתוצאה מפריצה, שריפה, אסון טבע וכדומה, או לרכוש של צד שלישי הניזוק בעקבות השימוש ברכב המבוטח.

ניתן להרחיב את הכיסוי הביטוחי על ידי רכישת כתבי שירות נוספים בהם שירותי דרך וגרירה, שירותי רכב חלופי "עד אלייך", שמשות מקוריות או חליפיות עד הבית, פנסים ומראות צד, רדיו חלופי ועוד, וליהנות ת מביטוח מקיף המעניק כיסויים נרחבים המותאמים לך אישית.

ביטוח רכב צד ג' –ישנם נהגים שמוותרים על רכישת ביטוח מקיף לרכבם, בעיקר כאשר מדובר ברכב ששוויו נמוך ואינו מצדיק תשלום פרמיות גבוהות. לנהגים אלו מומלץ לרכוש ביטוח צד ג' כמוצר משלים לביטוח החובה.

ביטוח צד ג' אינו מכסה במקרה של פגיעה ברכב שלך, אך הוא מעניק כיסוי במקרה של פגיעה ברכוש של צד שלישי בעקבות תאונת דרכים, מגן עליך מפני תביעות על נזקים שגרמת ומבטיח לך שקט נפשי.

מדוע לרכוש את הביטוח דרך הקולקטיב הארצי?

הרכב שלך הוא רכוש החשוף לפגיעות וסיכונים, אך גם עלול לגרום לפגיעות וסיכונים למי שמשתמש בו, ולפעמים גם לאנשים ולרכוש שבקרבתו. לכן חשוב לוודא שאתם רוכשים את פוליסות הביטוח המכסות גם פגיעות ברכוש, גם נזקי גוף וגם נזקים העלולים להגרם לצד שלישי.

בסוכנות הביטוח הקולקטיב הארצי אנו דואגים לספק לכם את המידע הרחב והמעודכן ביותר על ביטוחי הרכב השונים, ומאפשרים לכם לבחור את הרכב הפוליסות הנכון ביותר עבורכם.

אחרי שנים של ניסיון בעולם הביטוח, אנו יודעים להתאים בצורה אופטימלית את פוליסות הביטוח ללקוחותינו, מתוך מגוון פוליסות ביטוחי הרכב הנבחרות של חברות הביטוח הגדולות בארץ. יחד נרכיב לכם את החבילה הביטוחית המתאימה לרכב שלכם ולאופי השימוש בו, שתכלול את כל כיסויי החובה וכן הרחבות שונות המותאמות לצרכיכם, ותעניק לכם שקט נפשי בכל הכרוך בשימוש ברכב.

ובקצרה…

האם יש דרך להוזיל את מחיר ביטוח החובה?

מחירי ביטוח החובה נמצאים בפיקוח ממשלתי של הממונה על הביטוח, אך חברות הביטוח רשאיות להציע מחירים אטרקטיביים ללקוחותיהם, הנקבעים בהתאם לגיל הנהג, ותק רישיון הנהיגה, והיסטורית התאונות והתביעות של הנהג. דרך נוספת להוזיל את עלויות הביטוח היא התקנת מערכות בטיחות מתקדמות ברכב המקטינות את הסיכון לתאונה.

מה מכסה ביטוח צד ג' לרכב?

ביטוח צד ג' מכסה נזק שנגרם לרכוש צד שלישי בעקבות תאונת דרכי, ומשמש תוספת ביטוחית לביטוח חובה כאשר אין ביטוח מקיף. בנוסף ניתן להוסיף לביטוח צד ג' הרחבות כמו שירותי הגנה משפטית, שירותי דרך וגרירה וביטול השתתפות עצמית.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית