ביטוח חיים בחברת איילון: המדריך

לדאוג לעתיד המשפחה עם ביטוחי חיים ובריאות

חברת הביטוח איילון היא אחת משש קבוצות הביטוח והפיננסים בעלות היקף המכירות הגדול ביותר בישראל. לפניכם מידע על החברה ובפרט על ביטוח חיים (ריסק) עם איילון.

יסודותיה של חברת הביטוח איילון נטועים בשנת 1949, אז נוסדה סוכנות הביטוח המשפחתית שלמה רחמני ובניו בע"מ, שבשנת 1976 הקימה את חברת הביטוח איילון. בחודש יולי 1987, נרשמו לראשונה מניותיה של איילון אחזקות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

מאז הקמתה, חרתה חברת הביטוח איילון על דגלה את נושא השירות והאנושיות והיא דואגת להדגיש בערכיה את הצד האנושי של הביטוח. כחלק מהשירותים שמציעה חברת הביטוח איילון, נמצא גם תחום החיסכון לטווח ארוך, הכולל ביטוחי חיים ביטוחי בריאות לטווח ארוך, עם התמקדות בחיסכון לתקופת הפרישה במסגרת פוליסות ביטוח לסוגיהן, וכן בכיסויים ביטוחיים של סיכונים שונים, כגון: נכות, אובדן כושר עבודה ומוות.

סוגי הביטוח המובילים

תוכניות ביטוח החיים של איילון נועדו להעניק פתרונות כלכליים אשר מאפשרים לשמור על רמת ההכנסה המשפחתית ולהבטיח את עתידם הכלכלי של ילדיך ומשפחתך במקרה של פגיעה פיזית. תוכניות ביטוח החיים של איילון מאפשרות קבלת פיצוי בסכום חד פעמי או בתשלום חודשי במקרה של מוות חלילה ובמקרה של אובדן כושר עבודה ונכות, המאפשרים לבני משפחתך לשמור על רמת החיים.

מגוון תוכניות ביטוח החיים למקרה מוות של איילון

חברת הביטוח איילון מציעה שתי תוכניות ביטוח אשר ההבדל המרכזי בהן הוא הדרך בה מתקבל סכום החסכון במקרה של מות המבוטח.

דרור – פוליסת ביטוח למקרה מוות – תכנית ביטוח חיים של איילון המעניקה תשלום בסכום חד-פעמי למוטב, במקרה שפטירת המבוטח התרחשה במהלך תקופת הביטוח.

תכנית הביטוח "דרור" של חברת הביטוח איילון כוללת שני ביטוחים חיים שונים את תכנית ביטוח החיים דרור 1 פרט המעניק ביטוח חיים למבוטח בפרמיה משתנה כל שנה, בהתאם לגיל המבוטח, ואת תכנית דרור למשכנתא – פוליסת ביטוח חיים למשכנתא, אשר דואגת לכיסוי יתרת הלוואת המשכנתא במקרה של פטירת המבוטח.

עוגן למשפחה פרט – תכנית עוגן מעניקה תשלום חודשי במקרה פטירת המבוטח, ממועד הפטירה ועד לתום תקופת הביטוח המוגדרת בפוליסה, לשמירה היציבות הכלכלית של המשפחה.

יתרונות תוכניות הריסק איילון חברה לביטוח

תוכניות ביטוח החיים של חברת הביטוח איילון מאפשרות קביעה של סכום הביטוח על ידי המבוטח ובהתאמה לצרכיו, כאשר תוכניות ביטוחי החיים מבוססות על תשלום נמוך למבוטחים לא מעשנים, ובהתאמה לגברים ונשים.

כל תכניות הביטוח ניתנות לרכישה כתוכניות עצמאיות או ככיסוי נוסף לכל פוליסת ביטוח חיים, ומאפשרות למבוטח לקבוע את המוטבים שיקבלו את התשלום במקרה פטירה.

במקרים בהם מבקשים למבוטחים להגדיל את סכומי הביטוח, כמו למשל במקרה של נישואים או הולדת ילדים, מאפשרת תכנית "דרור 1 פרט" למבוטחים קיימים עד גיל 45 להגדיל את סכום הביטוח הקיים ואפילו להכפילו במהלך התקופה, ללא צורך בהצהרת בריאות חדשה.

מדוע לרכוש את ביטוח חיים באיילון דרך הקולקטיב

כסוכנות ביטוח שעוסקת מאז יומה הראשון בהבנת צרכי הלקוח, אנו פועלים על מנת להנגיש ולפשט את המידע ולסייע לכם להתאים את הפוליסה הנכונה ביותר עבורכם.

גם בתחום הריסק, אנחנו בקולקטיב מציעים לכם את פוליסות ביטוח החיים הנבחרות של חברות הביטוח הגדולות בארץ, המעניקות את הכיסוי הביטוחי הבריאותי המיטבי.

העבודה שלנו עם מרבית חברות הביטוח מאפשרת לנו לספק לקהל הרחב מוצרים ביטוחיים איכותיים ומשתלמים במיוחד, והניסיון והידע הרב שצברנו בעבודה עם מרבית חברות הביטוח מאפשר לנו להתאים את החבילה הביטוחית הנכונה והכדאיות ביותר עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו.

כסוכנות ביטוח ותיקה שרואה בכל לקוח את הנכס החשוב ביותר שלה, אנו מעניקים ללקוחותינו את השרות המקצועי והמשתלם ביותר. הניסיון שצברנו בלמעלה מ-25 שנים של פעילות, מאפשר לנו לתת מענה מיטבי לכל איש מקצוע בכל תחומי העיסוק.

ובקצרה…

אילו ביטוחי חיים מציעה חברת הביטוח איילון?

חברת הביטוח איילון מציעה שני סוגים עיקריים של ביטוח חיים – ביטוח החיים "דרור" המעניק במקרה של מות המבוטח סכום חד פעמי למוטב, ואת ביטוח החיים "עוגן" המעניק למשפחת המבוטח תשלום חודשי קבוע.

מה ההבדל בין ביטוח ריסק לביטוח חיים למשכנתא?

שני סוגי ביטוחים נועדו על מנת להבטיח שמצבה הכלכלי של משפחת הנפטר לא יפגע – ביטוח חיים מסוג ריסק מעניק למשפחת המוטב את סכום הביטוח, כסכום חד פעמי או כקצבה חודשית, על מנת שתוכל להמשיך להתקיים. השני, ביטוח למשכנתא מעניק במקרה של פטירת המבוטח את סכום הביטוח לבנק לשם כיסוי תשלומי המשכנתא ומוודא שמשפחת הנפטר לא תאבד את ביתה.

כיצד נקבעים המוטבים בפוליסה?

בעת רכישת הפוליסה המבוטח רשאי להגדיר מי יהיו המוטבים בפוליסה, והאם אלו שמקבלים את כספי הביטוח. ניתן בכל עת לעדכן אות המוטבים, להוסיף מוטבים או לשנותם, בהתאם לתנאי הפוליסה.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית