#רכב

ביטוח רכב עם מנורה מבטחים: המדריך

ביטוח רכב. תמיד נחוץ

מנורה מבטחים הינה קבוצת ביטוחי הרכב והפנסיה הגדולה בישראל המעניקה שירות לכ-2 מיליון לקוחות ומנהלת נכסים בהיקף של מעל ל-220 מיליארד ש"ח. החברה התאגדה בישראל והחלה פעילותה בשנת 1935. בשנת 1982 בוצעה הנפקה לציבור של מניות החברה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב בע"מ ומנורה הפכה לחברה ציבורית.

הקבוצה פועלת בכל ענפי הביטוח העיקריים בישראל, באמצעות חברות בנות – מנורה מבטחים ביטוח בע"מ ושומרה חברה לביטוח בע"מ, והיא הקבוצה הגדולה בישראל בתחום הביטוח הכללי וקבוצת ביטוחי הרכב הגדולה בישראל.

מחפשים ביטוח רכב? השוו מחירים וקבלו הצעות משתלמות דרך הקולקטיב הארצי

ביטוחי הרכב המובילים של מנורה

חברת הביטוח מנורה מציעה ביטוחי רכב חובה, מקיף וביטוח צד שלישי. ביטוח החובה של החברה מעניק כיסוי ביטוחי לנזקי גוף שנגרמו לבעל הרכב, הנהג או אדם אחר כתוצאה משימוש ברכב.

בתחום ביטוח הרכב המקיף, חברת הביטוח מנורה מפעילה את מסלולי TOP לרכב, המציעים חבילת כיסויים רחבה המיועדת לנהגים שונים בהתאם למאפייני הנהג, סוג הרכב והעבר הביטוחי:

מסלולי אוטוטופ וטופ ליין של מנורה מיועדים לנהגים בעלי וותק נהיגה ורישיון נהיגה תקף בישראל, לפחות עשרים וארבעה חודשים.

מסלול אוטוטופ מציע פוליסת ביטוח רכב מקיף לרכבים פרטיים ומסחריים וכולל מספר מסלולים אטרקטיביים שכוללים בתוכם ביטוח מקיף, ביטוח צד שלישי וביטוח חובה.

מסלול TOP LINE הינו מסלול מועדף מתוך סל המוצרים של החברה בתחומי ביטוח הרכב ומיועד למבוטחים בעלי עבר ביטוחי מוכח. מדובר בפוליסה מהרחבות ביותר הקיימות בענף ביטוח הרכב בישראל.

מסלול TOP PRICE מיועד לנהגים מגיל 24 בעלי וותק נהיגה ורישיון נהיגה בר תוקף בישראל של לפחות שנתיים.

בנוסף, חברת הביטוח מנורה מציעה הרחבות רבות שהופכות את פוליסת ביטוח הרכב למקיפה במיוחד, ובהן הרחבות לביטוח חלקי הרכב השונים כמו כיסוי למערכת שמע ו/או אביזרים, כיסוי שבר מראות צד ופנסים, כיסוי ל"פגושים" ואפילו כיסוי להחלפת מפתחות, וכן הרחבות לטובת כיסוי הנהגים המשתמשים ברכב כמו הרחבה לנהג מזדמן ל- 4 ימים והרחבה לנהג מלווה לשלושה חודשים הראשונים ממועד הוצאת הרישיון.

מדוע לרכוש את הביטוח דרך הקולקטיב הארצי?

תחום ביטוחי הרכב מציע אינספור פוליסות ביטוח והרחבות הניתנות לרכישה לצורך הרכבת חבית הביטוח המקיפה המותאמת לרכב שלכם ולאופי הנהיגה שלכם.

הכמות הגדולה של הפוליסות וההרחבות המוצעות לנהגים והמידע הנרחב והמפורט שהן מכילות, ופך את רכישת אחד מביטוחי הפרט הבסיסיים לחשובה במיוחד – שכן בחירה לא נכונה של פוליסה א והשמטה של הרחבה חשובה עלולות לגרום לכם למצוא את עצמכם במצבים מסוימים בהם אתם אינכם מכוסים.

על מת לבחור את ביטוח הרכב המתאים לצרכים שלכם כנהגים וכצרכנים, יש להכיר ולהבין את הפוליסות השונות ואת ההבדלים ביניהן.

אנחנו בסוכנות הביטוח הקולקטיב הארצי מנגישים עבורכם את כל המידע הרלוונטי על ביטוחי הרכב השונים המוצעים במגוון מסלולי הביטוח של חברות הביטוח הגדולות בישראל, מידע שנועד לסייע לכם בבחירת  הביטוח הנכון ביותר עבורכם.

עם ניסיון רב שנים בעולם הביטוח ובהתאמת מוצרי הביטוח לאופי הלקוחות שלנו, אנו מתמחים בביצוע התאמה אופטימלית בין הלקוחות שלנו לבין פוליסת הביטוח שמתאימה להם, ובבניית חבילות ביטוח הכוללות את כל כיסויי החובה וכן הרחבות שונות המותאמות לצרכיכם. כך גם לגבי מוצרי הביטוח לרכב של מנורה מבטחים.

כמו תמיד, נמשיך להשקיע את מירב המאמצים על מנת להעניק ללקוחותינו את השרות המקצועי והמשתלם ביותר, ולהשתמש בניסיון והידע הרב שצברנו בעבודה עם חברות הביטוח הגדולות בישראל על מנת להתאים את החבילה הביטוחית הנכונה והכדאית ביותר עבור כל אחד ואחת מכם.

ובקצרה…

מחירי ביטוח נקבעים בין השאר על ידי חברות הביטוח בהתבסס על ההסתברויות לנזקי גוף הנובעים מתאונות דרכים. הסתברויות אלו, וכך גם התעריפים מושפעים ממאפייני הרכב, הנהג ועוד, ואלו מאושרים ע"י פיקוח ממשלתי של הממונה על הביטוח. תעריף הביטוח עשוי להשתנות מנהג אחד לשני, בהתאם למספר קריטריונים שכדאי לדעת לפני הרכישה.

כיצד משפיע גיל הנהג על עלות פוליסת הביטוח?

גיל הנהג נלקח בחשבון בקביעת תעריף פוליסת הביטוח מתוך ההנחה כי נהג צעיר יותר הוא מנוסה פחות ולכן סבירות גבוהה יותר שהוא יהיה מעורב יותר בתאונה מאשר נהג מבוגר. כך גם לגבי ותק נהג – ככל שלנהג יש ותק נהיגה וניסיון רב יותר על הכביש – כך הנהיגה שלו תהיה טובה ובטוחה יותר. זו הסיבה לכך שככל שגיל הנהג המבוגר יותר, כך פרמיית הפוליסה נמוכה יותר.

כיצד משפיעות מערכות הבטיחות על עלות פוליסת הביטוח?

פוליסות הביטוח – חובה, מקיף וצד ג' – מבטחות על נזקי רכוש ונזקי גוף הנגרמים מתאונה. התקנה ברכב של מערכות בטיחות מתקדמות שנועדו לשמור על בטיחות הנהג והנוסעים ולמנוע תאונות, מובילים לנהיגה בטוחה יותר ולכן מחיר הביטוח יהיה זול יותר.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית