ביטוח מספרה – כך תדאגו למספרה שלכם

ביטוח למספרות. מומלץ (pixabay)

תחום הטיפוח נמצא בפריחה מתמדת, כאשר לצד מספרות מסורתיות לגברים ולנשים, ישנם גם ברבריות לגברים וסטודיו לעיצוב שיער לנשים. מעצבי ומעצבות השיער גם מתרחבים לא אחת למקצועות קוסמטיים כגון טיפולי לק ג'ל, טיפולי פנים ובניית ציפורניים.

אנחנו בקולקטיב הארצי מעניקים מעטפת של ביטוח אחריות מקצועית עם נזקי צד ג' למספרות ומכוני יופי, שמעוניינים לבטח את עצמם מכל נזק, שעשוי להיגרם ללקוחות. הכוונה כמובן לא לתספורת גרועה, אלא לפציעה שעשויה להתרחש במספרה – בין אם בפעילות מקצועית (נזק בלתי הפיך לשיער) ובין אם בפציעה של צד ג' שמקורה במספרה.

מעצבי שיער וספרים נדרשים לא אחת לעבודה עם חומרים כימיים, לצביעה, החלקה, הזנה של השיער ועוד, שעלולים להגדיל את הסיכוי לטעויות.

יצירת ביטוח למספרות בהתאמה אישית

בימינו צרכנים לא מהססים לפנות לזירה המשפטית ולתבוע, גם במקרים שנשמעים לעיתים תמוהים בבתי המשפט. עם זאת, לצד לקוחות לא מרוצים, ייתכנו מקרים שבהם יש פגיעה אמיתית בלקוח המגיע למספרה. לאור זאת, ביטוח מספרה הוא בגדר צו השעה לאנשי מקצוע בתחומי עיצוב השיער, ספרות, בניית ציפורניים וקוסמטיקה.

הקולקטיב הארצי מתמחה ביצירת פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לעסקים בהתאמה אישית, לפי תחום העיסוק, דוגמת ביטוח למספרות או לק ג'ל ובניית ציפורניים.

המטרה שלנו היא מצד אחד להעניק דרך חברות הביטוח הגדולות (הפניקס, הראל, מנורה ועוד) – פוליסת אחריות מקצועית איכותית עם גבול אחריות גבוה, אך מנגד שתהיה אטרקטיבית ומשתלמת – ולכן כדאי לעבוד באמצעות סוכני הביטוח המנוסים של הקולקטיב הארצי.

כיסוי ביטוחי רחב, השתתפות עצמית מופחתת ושלל מאפיינים נוספים במסגרת פוליסת ביטוח ייחודית המותאמת לצרכי העוסקים בתחום המספרות, לפי אופי הפעילות וקהל הלקוחות. לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית