#הגיל הרך

ביטוח קייטנות פרטיות – הדרך להבטיח את בריאות הילדים והשקט שלכם בחופש

החלטתם להפעיל קייטנה במהלך חודשי הקיץ, מבלי לקבל רישיון מפעיל בתוקף? דעו לכם שמהיום אתם יכולים לרכוש ביטוח ייעודי עבור פעילות זו שתאפשר לכם להנות מההכנסה הנוספת מבלי להיות מוטרדים בגין פגיעות או תאונות מצד השוהים בקייטנה. מה צריך לעשות? בכתבה שלפניכם.

עם העלייה בפופולאריות של קייטנות כמפלט עבור ההורים בחודשי הקיץ, יותר ויותר אנשים פרטיים החלו להפעיל קייטנות ביתיות. אולם בהעדר קבלת רישיון מפעיל מטעם הרשויות, מרבית הקייטנות הללו לא מבוטחות משום שעד לאחרונה חברות הביטוח לא היו מוכנות לבטח מסגרות אלה, בלא רישיון מפעיל. ובכן, כיום יש אפשרות – ביטוח קייטנה.

בנוסף, חשוב להדגיש כי בניגוד לתפיסה קיימת, הילדים לא מבוטחים בביטוח תאונות אישיות בין אם הקייטנה מופעלת בבתים פרטיים, מתנ"סים או אף באופן פרטי על ידי גננות בגני ילדים, מבלי לקבל רישיון והכרה ממערכת החינוך.

מכאן שהילדים הנמצאים במסגרת שאינה מבוטחת נמצאים בסיכון ואילו מפעיל הקיטנה חשוף לתביעות מצד הורים שיכולים להתרחש עד שהילד מגיע לגיל 18 ואף מעבר לכך.

אל תגידו "לי זה לא יקרה". דאגו לביטוח

מהיום: ביטוח קייטנה פרטית

בשנים האחרונות התמונה משתנה, הודות ליוזמה של "הקולקטיב הארצי" – סוכנות לביטוח המתמחה בביטוחים של גני ילדים ובתי ספר שבהסכם עם חברות הביטוח מציעה פוליסה ייחודית המאפשרת לבטח את הקייטנות הפרטיות.

הפוליסה הייחודית של ביטוח קייטנות פרטיות מציעה ביטוח מלא בהפעלת הקייטנה, כולל אפשרות לתוספת ביטוח מים ובכך, מאפשרת למפעיל הקיטנה לעשות זאת בראש שקט ולא להיות מוטרד מהסכנות. עריכת הביטוח לקייטנה ביתית אינה מתנה פתיחת עוסק מורשה ,או כל עסק רשום. הביטוח תקף בכל מצב.

המלצנו היא לא לקחת סיכון מיותר ולדאוג לכיסוי ביטוחי שיגן עליכם ועל השוהים במסגרות שיצרתם להפעלה בטוחה ושקטה שלהן במהלך חודשי הקיץ.

מה המחיר של שקט נפשי

חברת הקולקטיב הארצי מעמידה לרשותכם מחשבון שבו תכניסו פרמטרים שקשורים להיקף הקייטנה ותקבלו במקום הצעת מחיר אונליין – לכניסה למחשבון הביטוח היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית