ביטוח חיים ריסק של הפניקס: מה כדאי לדעת?

ביטוח לעובדים זרים

חברת הפניקס הוקמה בשנת 1949 כחברה פרטית ע"י דוד חכמי ז"ל והפכה לחברה ציבורית בשנת 1978.

הפניקס פעילה בתחום הביטוח והפיננסים זו השנה ה-71 וכיום היא קבוצת הביטוח המובילה בישראל, כאשר עיקר פעילות הקבוצה מתרכזת בתחומי הביטוח, הבריאות, הפנסיה והגמל.

חברת הפניקס פועלת לשילוב מתמיד של חדשנות מוצרית במגוון מוצרי הביטוח שהיא מציעה לקהל לקוחותיה ולפיתוח מגוון רחב של פתרונות ביטוחים עדכניים וחדשניים.

בתור אחת מחברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל, חברת הפניקס מחויבת למדיניות ניהול איכותי ומקנה לכלל עובדיה תרבות ארגונית שתכליתה חתירה מתמדת לשביעות רצון גבוהה של הלקוחות.

סוגי הביטוח המובילים

במקרה פטירה בטרם עת של אחד המפרנסים, יכולת הקיום היומיומית של משפחת הנפטר עלולה להיפגע כתוצאה מאובדן ההכנסה. ביטוח ריסק 1 חד פעמי של הפניקס מעניק למשפחה בעת קרות האירוע, סכום כספי חד פעמי שיאפשר להם לשמור על רמת החיים לה הם רגילים ולהמשיך בשגרת חייהם, ללא צורך בהסתגלות למציאות כלכלית חדשה ומגבילה.

מגוון תוכניות ביטוח החיים של הפניקס

רכישת ביטוח ריסק של הפניקס מעניק ביטחון כלכלי עבור בני המשפחה במקרה פטירה בטרם עת של המפרנס. פוליסת הביטוח מאפשרת למבוטח לקבוע מראש את סכום הביטוח. תשלום הפרמיה על פוליסת ביטוח ריסק 1 של הפניקס משתנה כל שנה בהתאם לגיל המבוטח.

בנוסף, חבילת ביטוח החיים ריסק פלוס של הפניקס מציעה את הרחבת "מרפא לחיים", המעניקה כיסוי גם במקרה של גילוי מחלה קשה וכך מסייע למבוטח להתמודד עם ההוצאות הכלכליות הכבדות כתוצאה מאותו אירוע קשה. חבילת ריסק פלוס מאפשרת הקדמת התשלום של עד 30% מסכום הביטוח למקרה פטירה, בעת גילוי המחלה הקשה ובכך מעניקה כיסוי רחב יותר לעומת הכיסוי למקרה פטירה המקובל בענף.

יתרונות תכניות ביטוח החיים של הפניקס חברה לביטוח

  • בביטוח החיים ריסק 1 של חברת הביטוח הפניקס המבוטח קובע מראש את סכום הביטוח וסכום זה אינו משתנה (מלבד מדד).
  • חבילת "ריסק פלוס" מסייעת למבוטח להתמודד עם ההוצאות הכלכליות הכבדות המתווספות בעקבות גילוי מחלה קשה, ומאפשרת הקדמת התשלום בעת גילוי המחלה הקשה, כאשר הלקוח יכול לבחור את שיעור הקדמת התשלום בעת ההצטרפות לביטוח ועד לשיעור 30% מסכום הביטוח למקרה פטירה.
  • בכך מציעה הפוליסה שתי הגנות חשובות ומשלימות במוצר אחד, וכיסוי רחב יותר לעומת הכיסוי למקרה פטירה.

מדוע לרכוש את הביטוח דרך הקולקטיב

מאז יומנו הראשון שמנו לנו למטרה את הבנת צרכי הלקוח, והנגשת המידע במטרה לסייע לכם להתאים את הפוליסה הנכונה ביותר עבורכם.

גם בתחום ביטוחי החיים, אנחנו בקולקטיב מציעים לכם את פוליסות ביטוח החיים הנבחרות של חברות הביטוח הגדולות בארץ, המעניקות את הכיסוי הביטוחי הבריאותי המיטבי.

עבודתנו רבת השנים מול מרבית חברות הביטוח הגדולות בישראל מאפשרת לנו לספק לקהל לקוחותינו מוצרים ביטוחיים איכותיים ומשתלמים במיוחד, ולהתאים את החבילה הביטוחית הנכונה והכדאיות ביותר עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו.

כסוכנות ביטוח ותיקה שרואה בכל לקוח את הנכס החשוב ביותר שלה, אנו מעניקים ללקוחותינו את השרות המקצועי והמשתלם ביותר. הניסיון שצברנו בלמעלה מ-25 שנים של פעילות, מאפשר לנו לתת מענה מיטבי לכל איש מקצוע בכל תחומי העיסוק.

ובקצרה…

אילו ביטוחי חיים מציעה חברת הביטוח הפניקס?
חברת הביטוח הפניקס מציעה את ביטוח החיים "ריסק 1" המעניק למשפחת המוטב סכום חד פעמי במקרה של פטירת המוטב.


כיצד נקבע סכום הביטוח?
סכום הביטוח נקבע על ידי המבוטח עצמו, אשר רשאי לבחור את הסכום שתעניק הפוליסה למשפחתו במקרה הפטירה. כמובן שסכום הביטוח משפיע על גובה הפרמיה שישלם המבוטח, כך שהוא חייב להתאים ליכולות המבוטח לכוש את הפוליסה ולשלם את הפרמיה.


האם ביטוח החיים של הפניקס מעניק פיצוי גם במקרה של גילוי מחלה קשה?
מבוטחי הפניקס יכולים לרכוש את הרחבת "מרפא לחיים" המאפשרת לבחור סכום של עד 30% מסכום הביטוח למקרה פטירה, שיינתן למבוטח במקרה של גילוי מחלה קשה, בעזרתו יוכלו לממן את ההוצאות הנגרמות בעקבות המחלה והטיפול בה.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית