ביטוח בריאות באיילון: אילו סוגי ביטוח קיימים?

ביטוח בריאות פרטי חשוב לשלמות המשפחה

ביטוחי הבריאות הממלכתיים בישראל מבטיחים לכל אזרח שירותי בריאות מקצועיים ויעילים בזמן שגרה. אך ישנם מקרים רפואיים רבים בהם השירותים הבסיסיים שמעניק ביטוח הבריאות הממלכתי אינם מספקים, או אינם זמינים במהירות ובמקצועיות הדרושה.

לשם כך קיימים ביטוחי הבריאות הפרטיים, המאפשרים למבוטח לקבל טיפול רפואי פרטי, יעיל ומתקדם, ואף להוסיף כיסויים ושירותים שונים. ביטוחי הבריאות הפרטיים חשובים בעיקר במקרה של מצב בריאותי לא צפוי מכיוון שהם מאפשרים זמינות ומגוון של שירותים כמו אפשרות לבחירת רופאים ומנתחים, קבלת תרופות שאינן בסל הבריאות ועוד. לפניכם כתבה העוסקת בביטוחים של חברת איילון.

סוגי הביטוח המובילים של איילון

פוליסת ביטוח הבריאות של חברת איילון מספקת הרחבה לשירותים הבסיסיים שכלולים בשירותי הבריאות של קופות החולים, ומציעה הגנה נוספת למצבים רפואיים שאינם כלולים בשירותים אלו, המעניקה למבוטחיה טיפול רפואי יעיל ומתקדם ושקט כלכלי ונפשי.

כיסוי עבור ניתוחים – פוליסת ביטוח הבריאות של איילון אינה מגבילה את מבוטחיה לרשימת רופאים מוגבלת, ומאפשרת להם לבחור את הרופא המנתח ואת בית החולים גם שלא מתוך רשימת הרופאים שבהסדר. בנוסף, הפוליסה מעניקה כיסוי להוצאות עבור ניתוחים או טיפולים מיוחדים בחו"ל, שאינם מכוסים בסל הבריאות הממלכתי ובביטוחים המשלימים של קופות החולים.

תרופות – פוליסת ביטוח הבריאות של איילון כוללת מרכיב תרופות מעניק כיסוי לתרופות שאינן כלולות בסל הבריאות ומאפשר קבלת תרופות שאינן מכוסות במסגרת סל הבריאות הממלכתי, כולל כיסוי רחב לתרופות בהתאמה אישית ובדיקות גנומיות.

בדיקות וייעוץ רפואי – ביטוח הבריאות של איילון מעניק כיסוי עבור בדיקות ומפגשי ייעוץ שונים כגון בדיקות הריון ולידה, ואבחונים מהירים, כולל כיסוי לבדיקות כיסוי חדשניות.

מחלות קשות – תכנית הביטוח של איילון מעניקה פיצוי כספי במקרה של גילוי מחלה קשה מתוך רשימת מחלות קשות, הכוללת כיסוי ל-35 מחלות קשות, כולל פיצוי של 100% מסכום הביטוח לאירוע שכיח: צנתור כלילי טיפולי.

המרכז הרפואי בית הרופאים – TLV מדיקל סנטר, המציע מגוון שירותי רפואה מתקדמים, חברת הביטוח איילון מציעה למבוטחיה זמינות מוגברת של ניתוחים וטיפולים, תוך בחירה חופשית של רופא מנתח, על פי העדפת המבוטח.

מדוע לרכוש את הביטוח דרך הקולקטיב הארצי

רכישת ביטוח בריאות פרטי היא צעד המתבצע בהווה על מנת להבטיח את בריאותנו בעתיד. ככל שחולפות השנים אנו חשופים ליותר ויותר מצבים בריאותיים שעלולים להתפתח ולדרוש טיפולים מיוחדים שאינם ניתנים במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי הניתן על ידי קופות החולים.

ברגע האמת בו נזדקק לאבחון מהיר, ניתוח ייחודי או תרופה שאינה נמצאת בסל התרופות, חשוב שתהיה לנו פוליסת ביטוח בריאות פרטית המעניקה לנו את כל הכיסויים הדרושים על למנת לטפל, להחלים ולהשתקם.

ברכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטית חשוב מאד לשים לב לכיסוים שהיא מעניקה, ולהרחבות השונות הכלולות בה, ולוודא שהן מתאימות למצבנו הרפואי ועונות על כל צרכינו, וכמובן שהם מתעדכנות ומשתנות עם הזמן ונשארות רלוונטיות גם כשמגיע הרגע בו אנחנו זקוקים להן יותר מכל.

רכישת פוליסת ביטוח בריאות דרך סוכנות הביטוח הקולקטיב הארצי מאפשרת לכם לקבל מראש את כל המידע הרלוונטי על כל ביטוחי הבריאות של חברות הביטוח המובילות, לבחון ולהשוות ולבחור בפוליסות ביטוחי הבריאות הנכונות ביותר עבורכם.

בזכות ניסיון של שנים בעולם הביטוח, אנו בקולקטיב הארצי מכירים את הדרך היעילה ביותר להתאמה אופטימלית בין הלקוחות שלנו לבין פוליסת ביטוח הבריאות שמתאימה להם, ומתמחים בבניית מעטפת ביטוחית מקיפה ואיכותית שמבטיחה לכם מענה ראוי בכל מצב בריאותי אליו תגיעו.

בקצרה…

איך רוכשים ביטוח בריאות פרטי?

רכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטית מתבצעת באמצעות בפניה לסוכן הביטוח שלכם בקולקטיב הארצי על מנת שיתאים את מרכיבי הביטוח הדרושים לך ולבני משפחתך.

מתי מומלץ לרכוש פוליסה?

למרות שבגיל צעיר אנו נוטים פחות לחשוב ולחשוש ממצבים בריאותיים מסובכים, ההמלצה היא לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטית דווקא בגיל צעיר. ככל שגיל תחילת הביטוח מוקדם יותר, כך המבוטח בריא יותר וזוכר להצעות טובות יותר ופחות החרגות.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית