#רכב

ביטוח רכב בחברת הראל: טיפים לפני קבלת הצעה

רכשו ביטוח רכב בהתאמה אישית עם הקולקטיב

חברת הביטוח הראל היא חלק מקבוצת הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ העוסקת בתחומי ביטוחי בריאות, ביטוח רכב, ביטוח דירות, ביטוח חבויות, ביטוח חיים, וכן בשירותים פיננסיים בהם קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות ועוד 

הראל ביטוח ופיננסים היא קבוצת הביטוח והפיננסים הגדולה בישראל, עם למעלה מ-80 שנות ניסיון של פעילות בתחומי הביטוח השונים. לפניכם מידע על ביטוח רכב בהראל, כולל הראל סוויץ'.

ביטוחי הרכב של הראל – הסוגים

בתחום ביטוחי הרכב מציעה הראל ללקוחותיה את ביטוח הרכב הראל סוויץ', פוליסת ביטוח רכב חובה ומקיף המאפשרת התאמה מלאה של תנאי הפוליסה לאופי הנהג והנסיעות.

ביטוח הרכב הראל סוויץ' מתאים במיוחד לנהגים שנוסעים מספר קילומטרים מועט יחסית והשימוש שלהם ברכב הוא מוגבל. לנהגים אלו מציעה פוליסת ביטוח הרכב הראל סוויץ' תשלום בהתאם למספר הקילומטרים שנסעו בכל חודש, כאשר ככל שמספר הקילומטרים שנסעו רכב קטן יותר, כך קטנה גם עלות הפרמיה.

המעקב אחר מספר הקילומטרים אותם נסע הרכב מתבצעת באמצעות רכיב אלקטרוני ייחודי המותקן ברכב, ומאפשר מעקב אחר משך הנסיעות. הרכיב מותקן על ידי חברת הביטוח ועל חשבונה לאחר רכישת הפוליסה.

גם לנהג ניתנת שליטה מלאה על המידע, באמצעות אפליקציית הראל סוויץ' המאפשרת לנהג לעקוב אחר מספר הקילומטרים וכך לשלוט בהוצאה החודשים שלו על ביטוח הרכב. בנוסף מאפשרת האפליקציה להזמין שירותי דרך שונים ולקבל שירותי ליווי במקרה מצוקה.

מהם היתרונות של הראל?

פוליסת ביטוח הרכב הראל סוויץ' מעניקה יתרון משמעותי לנהגים שאינם נוסעים הרבה ומעוניינים לחסוך בעלויות הביטוח. יחד עם זאת, היא אינה מגבילה מראש את הנהג בכמות הקילומטרים, אלא פשוט מתעדכנת בהתאם לכמות הקילומטרים שהרכב נסע בפועל, בכל חודש וחודש.

לאחר קבלת הצעת המחיר ורכישת הפוליסה און ליין או דרך סוכן הביטוח, בעל הפוליסה נרשם לשירות הראל סוויץ' ומוריד את האפליקציה. נציגי חברת הביטוח מגיעים עד אליכם הביתה ומתקינים את הרכיב החכם ברכב, ומאותו הרגע אתם אלו ששולטים באופן בלעדי בעלות החודשים של ביטוח הרכב שלכם, זאת באמצעות שליטה על מספר הקילומטרים. נסעתם פחות? תשלמו פחות.

מדוע לרכוש ביטוח רכב עם הקולקטיב הארצי?

רכישת ביטוח רכב בימינו הפכה לפעולה פשוטה ומהירה, שלרוב מתבצעת מהבית באמצעות המחשב או הסלולרי.

אך גם בעולם הזמין והמהיר של האפליקציות, חשוב לדעת לבחור את ביטוח הרכב המתאים לצרכים שלכם כנהגים וכצרכנים.

אנחנו בסוכנות הביטוח הקולקטיב הארצי פועלים על מנת להנגיש לכם את כל המידע הרלוונטי על ביטוחי הרכב השונים, ולאפשר לכם גישה נוחה ומהירה לכל המידע הדרוש לכם על מנת לבחור את הפוליסה הנכונה ביותר עבורכם.

הניסיון רב השנים שלנו בעולם הביטוח מאפשר לנו לבצע התאמה אופטימלית בין הלקוחות שלנו לבין פוליסת הביטוח שמתאימה להם, מתוך מגוון פוליסות ביטוחי הרכב הנבחרות של חברות הביטוח הגדולות בארץ, ולבנות לכם חבילות ביטוח הכוללות את כל כיסויי החובה וכן הרחבות שונות המותאמות לצרכיכם, אשר יחד יוצרות עבורכם פוליסת ביטוח מקיפה, איכותית ומשתלמת.

הלקוחות שלנו היו מאז ומתמיד הנכס החשוב ביותר שלנו כחברה, ועד היום אנחנו משקיעים את מירב המאמצים על מנת להעניק ללקוחותינו את השרות המקצועי והמשתלם ביותר, ולהשתמש בניסיון והידע הרב שצברנו בעבודה עם חברות הביטוח הגדולות בישראל על מנת להתאים את החבילה הביטוחית הנכונה והכדאית ביותר עבור כל אחד ואחת מכם.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית