ביטוח בריאות עם מנורה: כך תרכשו פוליסה

ביטוח בריאות מנורה

כל אזרח במדינת ישראל זכאי לביטוח בריאות ממלכתי, הניתן דרך אחת מקופות החולים. בנוסף, כל אזרח רשאי לרכוש ביטוח משלים מקופת חולים בה הוא חבר, המעניק כיסויים נוספים בתשלום. אך גם ביטוח הבריאות הממלכתי וגם ההרחבות של קופת החולים לא נותנים מענה לכל המקרים הקיימים, וגם אם חשבתם שאתם מכוסים, יתכן וביום מן הימים תמצאו את עצמכם ללא מענה לצרכיכם הבריאותיים. כאן נכנס לתמונה ביטוח בריאות פרטי.

ביטוחי הבריאות הפרטיים מציעים פוליסות ביטוח נרחבות ומקיפות, המכסות כל מצב רפואי קיים, ומעניקות מערכת הגנה מקיפה ושקט נפשי שבבוא היום תוכלו ליהנות משירותי בריאות זמינים ויעילים.

ביטוחי הבריאות של מנורה מבטחים מציעים למבוטחים יחס אישי ושירותי רפואה שונים מהרופאים הטובים בתחומם ובטכנולוגיה הרפואית המתקדמת ביותר. בנוסף, מציעה חברת הביטוח מנורה מגוון כיסויים עצמאיים שמאפשרים לכל אחד ואחת מכם לבנות את פוליסת ביטוח הבריאות המתאימה ביותר לצרכים האישיים. אז איך מצטרפים? הקולקטיב הארצי, המציעה ביטוחי בריאות בהתאמה אישית, תוך כדי השוואת מחירים, עם המדריך לרוכש.

סוגי הביטוח המובילים של מנורה מבטחים

חבילת הבריאות הבסיסית של מנורה, Top Basic, מציעה פוליסה הכוללת כיסוי במקרים רפואיים בהם הביטוח הממלכתי אינו נותן מענה, בהם השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, תרופות מיוחדות, תרופות בהתאמה אישית וניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בחו"ל.

חבילת הבריאות Top Plus מציעה חבילת השלמה לתוכניות המשלימות של קופות החולים (שב"ן), ומציעה מגוון אפשרויות רחב יותר לבחירת הלקוח.

לשקט נפשי מקסימלי מציעה מנורה את Top Premium חבילת הבריאות המציעה את הכיסויים הרחבים ביותר מבין מסלולי הבריאות של החברה. תוכנית ביטוח הבריאות כוללת חבילת הגנות מקיפה המאפשרת לקבל את הטוב ביותר וליהנות משקט נפשי.

בנוסף, מציעה חברת מנורה תוכניות בהתאמה אישית המציעות מגוון כיסויים אותם ניתן לרכוש מחוץ למסלולים הקבועים – השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, תרופות מיוחדות, תרופות בהתאמה אישית, ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל או משלים שב"ן, ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בחו"ל ושירותים אמבולטוריים.

שתי תוכניות ביטוח נוספות מציעות הרחבה במקרה של גילוי מחלות קשות, המאפשרת למבוטח ובני משפחתו להתמודד עם ההוצאות הכספיות הגבוהות הכרוכות בהתמודדות עם המצב הרפואי ומאפשרות לשמור על רמת חיים סביבה גם בזמן הטיפול והאשפוז.

פוליסת קרן אור  Top המציעה פיצוי כספי במקרה של גילוי של מגוון מחלות קשות, מתוך רשימה נרחבת של מחלות, ופוליסת קרן לחיים המעניקה פיצוי כספי במקרה של גילוי סוגים שונים של מחלת הסרטן.

רכישת ביטוח מותאם עבורכם דרך הקולקטיב הארצי

רכישת ביטוח בריאות היא צעד חשוב שחייב להיעשות בקפידה – בניגוד לביטוחים אלמנטריים שעוסקים בעיקר ברכוש, לבחירה של פוליסת ביטוח הבריאות שלנו יש השפעה משמעותית על מצבנו הבריאותי ואפילו על חיינו.

ברכישת ביטוח הבריאות חשוב לשים לב לכיסויים השונים ולהרחבות הרבות, ולוודא שפוליסת הביטוח אכן משלימה את הפער שבין ביטוח הבריאות הממלכתי לבין השירותים המוצעים על ידי שירותי הרפואה הפרטיים.

אנחנו בסוכנות הביטוח הקולקטיב הארצי פועלים על מנת להנגיש לכם את כל המידע הרלוונטי על ביטוחי הבריאות הקיימים, ועובדים מול חברות הביטוח הגדולות בישראל על מנת להציע לכם את פוליסות ביטוחי הבריאות הנכונות ביותר עבורכם.

שנים של ניסיון בעולם הביטוח לימדו אותנו את הדרך העילה ביותר להתאמה אופטימלית בין הלקוחות שלנו לבין פוליסת ביטוח הבריאות שמתאימה להם, ובניית מעטפת ביטוחית בעזרת ההרחבות השונות ליצירת פוליסת ביטוח בריאות מקיפה ואיכותית שמבטיחה לכם מענה ראוי בכל מצב בריאותי אליו תגיעו.

מה ההבדל בין ביטוח בריאות פרטי לשב"ן?

שב"ן (שירותי בריאות נוספים) אלו השירותים הרפואיים שמספקות קופות החולים למבוטחיהן, מעבר לשירותי הבריאות הכלולים בסל השירותים הבסיסי. ביטוח הבריאות הפרטי מעניק הגנה נוספת במקרים רפואיים שאינם נכללים בביטוחי קופת החולים, שעלותם עלולה להגיע למיליוני שקלים.

מהם המקרים העיקריים אותם מכסה ביטוח הבריאות הפרטי?

ביטוחי הבריאות הפרטיים מציעים כיסוי עבור ביצוע ניתוחים והשתלות בישראל או בחו"ל, טיפולים מחליפי שב"ן או מהשקל הראשון, ביטוח המעניק אפשרות לקבלת תרופות מחוץ לסל והרחבות המעניקות פיצוי במקרה של גילוי מחלות קשות או תאונות. בדקו דרך הקולקטיב הארצי מה מציעה מנורה מבטחים בהיבטים אלה.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית