#רכב

ביטוח רכב כלל: כך תרכשו פוליסה חכמה

ביטוח רכב מקיף עם כלל ביטוח

חברת הביטוח כלל מציעה פוליסות ביטוח לרכב המעניקות מגוון רחב של כיסויים המתאימים לצרכים ולשימושים שלך. חברת הביטוח כלל מפעילה מגוון מסלולי ביטוח המאפשרים לנהגים זהירים ולנהגים שנוסעים מעט ליהנות מהטבות במחירי הפוליסות ומהרחבות שונות שמעניקות להם כיסוי מירבי במחיר מופחת.

סוגי ביטוח הרכב המובילים של חברת כלל

פוליסת הביטוח המקיף "כלל ראשון" מציעה ביטוח מקיף לרכב המכסה נזקים שנגרמו לרכב ולרכוש של צד שלישי כתוצאה משימוש ברכב ומעניקה לך ולרכבך את הכיסוי המקיף ביותר, זאת בנוסף למגוון הרחבות וכיסויים נוספים לבחירתך.

לנהגים עם ותק נהיגה של שנתיים ומעלה ועם עבר ביטוחי של עד תביעה אחת ב-3 השנים האחרונות, מציעה כלל את פוליסת הביטוח המקיף המסלול הירוק, המעניקה לך ולרכבך את הכיסוי המקיף ביותר ואת האפשרות להוסיף הרחבות נוספות וחבילות כיסויים במחיר מיוחד, הכוללות הגדלת גבול האחריות כלפי צד שלישי בגין נזקי רכוש והגדלת הוצאות הגנה משפטית.

יתרונות תכניות ביטוח הרכב של כלל חברה לביטוח

נהגים העומדים בתנאי הזכאות לפוליסת הביטוח המסלול הירוק, רשאים לבחור מסלולי ביטוח נוספים – בהם מסלול כלל מטראג' המיועד לנהגים שנוסעים מעט, ומאפשר קבלת הנחה של עד 12.5% מעלות הביטוח בהתאם לכמות הנהיגה, זאת בנוסף להנחות הקיימות.

כלל מטראז' מעניקה חבילות הנחה בהתאם לקילומטרים שנוסעים, כאשר ככל שנוסעים פחות ההנחה הולכת וגדלה – לנוסעים עד 12,000 ק"מ בשנה תינתן הנחה של עד 5% הנחה, לנוסעים עד 7,200 ק"מ בשנה – עד 10% הנחה ולנוסעים עד 4,800 ק"מ בשנה תינתן הנחה של עד 12.5%. הכיסוי ניתן לרכישה בצורה פשוטה, ומאפשר מעקב אחר כמות הקילומטרים ללא צורך בהתקנת אפליקציה או חיישנים ברכב הפרטי.

עבור אלו מבינכם שאוהבים לתעד את הכל, מציעה חברת כלל את תכנית כלל VAR – תכנית ביטוח הכוללת מצלמה ואפליקציה לתיעוד התאונה. מבוטחי כלל VAR מקבלים מצלמת דרך חכמה עם שליח עד הבית, שמותקנת ברכב ומתעדת את נסיעות הנהג, ונהנים מליווי צמוד ומיידי בעת תאונה וקבלת הסבר ושירות אישי מנציג להמשך טיפול.

מדוע לרכוש את ביטוח הרכב דרך הקולקטיב

תחום ביטוח מתחדש כל הזמן וחברות הביטוח דואגות להוציא מסלולי ביטוח חדשים ופוליסות ייחודיות על מנת לאפשר לנהגים לבחור את הכיסוי הביטוחי המתאים להם. צוות סוכנות הביטוח – הקולקטיב הארצי – מכיר את מגוון הפוליסות, הותיקות והחדשות, ועושה שימוש בידע הזה על מנת להתאים בין הלקוחות שלנו לבין פוליסת הביטוח שהם צריכים.

התאמת פוליסת הביטוח ללקוח כוללת את הנגשת המידע על הפוליסות השונות בצורה קלה, פשוטה וזמינה, כזו שתחשוף אתכם לתמונה המלאה ותאפשר לכם לרכוש את ביטוח הרכב שלכם בצורה מושכלת.

אנחנו בקולקטיב מציעים לכם את פוליסות ביטוחי הרכב הנבחרות של חברות הביטוח הגדולות בארץ, המעניקות את כל כיסויי החובה, וכן מסלולים שונים של ביטוח מקיף לרכב המאפשרים לכם לבחור את ההרחבות הדרושות לכם ולבנות את הפוליסה המתאימה לכם.

ובקצרה..

האם יש הגבלה על כמות ההרחבות שניתן להוסיף בביטוח מקיף?

חברות הביטוח מציעות מספר רב של הרחבות לפוליסות הביטוח המקיף על מנת שתוכל לבחור לעצמך את ההרחבות הרלוונטיות לך כנהג ולאופי השימוש שלך ברכב. אין הגבלה על מספר ההרחבות שניתן לרכוש בסגת פוליסת הביטוח, אך מומלץ לבחור אותן באופן מושכל על מנת לא לשלם פעמיים על אותו כיסוי.

כיצד ניתן להוזיל את מחיר הפוליסה במידה ואני נהג זהיר?

נהגים זהירים שבעברם הביטוחי אין יותר מתביעה אחת בשלוש השנים האחרונות, יכולים להצטרף ל"מסלול הירוק" המיועד לנהגים זהירים ומעניק ביטוח מקיף לרכב במחירים אטרקטיביים במיוחד.

כיצד ניתן להוזיל את מחיר הפוליסה במידה ואני נוהג מעט?

נהגים העושים שימוש מועט ברכב יכולים להצטרף למסלול כלל מטראז', בו ניתנת הנחה על הפוליסה בהתאם לרמת השימוש ברכב, שיכולה להגיע עד 12.5% מעלות הביטוח.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית