ביטוח חיים עם חברת הראל: מה האפשרויות שלכם?

השוו מחירים לפני רכישת ביטוח

בשנת 1935 החלו ארנסט ומרגוט, זוג עולים מגרמניה, בפעילותם בתחום הביטוח בישראל באמצעות "המשמר סוכנות לביטוח". 40 שנה לאחר מכן, בשנת 1975, הקימה המשפחה את הראל חברה לביטוח בע"מ.

לאחר כשבע שנים נוספות הפכה הראל חברה לביטוח לחברת בת של הראל המשמר השקעות בע"מ, אשר מניותיה החלו להיסחר בבורסה של תל אביב בשנת 1982. כיום, קבוצת הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ נסחרת בבורסה של תל אביב במסגרת מדד ת"א 35.

קבוצת הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ עוסקת בשלושה תחומי ביטוח עיקריים – תחום ביטוחי הבריאות, תחום ביטוח הכללי ובתחום החיסכון ארוך הטווח.

סוגי ביטוח החיים המובילים בהראל

הראל חברה לביטוח מציעה ביטוחי חיים המאפשרים לבני משפחת הנפטר לקבל סכום כסף חד פעמי או קצבה חודשית, בעזרתה יוכלו להמשיך להתקיים בכבוד גם לאחר פטירתו של אחד המפרנסים במשפחה.

חברת הביטוח הראל מציעה שתי משפחות של ביטוחי חיים

משפחת מוצרי הביטוח למקרה מוות – מגן, מיועדות למעוניינים לספק ליקיריהם ולבני משפחתם ביטחון כלכלי באמצעות סכום ביטוח חד-פעמי שישולם להם במקרה פטירה.

פוליסות הביטוח מגן למקרה מוות מעניקות כיסוי למקרה מוות ומציעות הגנה ביטוחית בסכום ביטוח התואם את צרכיך ויכולותיך. במקרה פטירה, מכל סיבה שהיא, סכום הביטוח החד-פעמי מוענק למוטבים אותם הגדרת מראש בפוליסה שלך, ומעניק להם ביטחון כלכלי ביום שאחרי.

פוליסת ביטוח חיים – הכנסה למשפחה, מיועדת למבוטחים המעוניינים לספק לבני משפחתם הכנסה חודשית בסכום קבוע לתקופה מוגדרת. פוליסת הכנסה למשפחה מציעה הגנה ביטוחית לכיסוי ההוצאות השוטפות של התא המשפחתי במקרה פטירה חס וחלילה.

במקרה פטירה ישולם למוטבים תשלום חודשי קבוע לתקופה מוגדרת כפי שאלו נקבעו במועד ההצטרפות. הפיצוי החודשי יועבר למוטבים שנקבעו על ידך בפוליסה ויעניק להם הכנסה חודשית לתקופה מוגדרת.

יתרונות תכניות ביטוח החיים של הראל חברה לביטוח

במשפחת מוצרי הביטוח מגן – סכום הביטוח צמוד למדד ושומר על ערכו. בנוסף, סכום הביטוח אינו תלוי בסכומים אחרים המגיעים למוטביך מפוליסות ביטוח אחרות.

בפוליסת הביטוח הכנסה למשפחה סכום הביטוח צמוד למדד עד קרות מקרה הביטוח ולאחר מכן התשלומים החודשיים מתעדכנים על פי תוצאות ההשקעה בהתאם לאמור בפוליסה.

גם כאן, סכום הפיצוי החודשי אינו תלוי בסכומים אחרים המגיעים למוטביך מפוליסות ביטוח אחרות. סכום הפיצוי החודשי צמוד למדד ושומר על ערכו עד מועד תחילת תשלום הפיצוי החודשי הראשון, ולאחר מכן הסכום ישולם למוטביך על פי תוצאות ההשקעה לפי האמור בפוליסה.

מדוע לרכוש את הביטוח דרך הקולקטיב

סוכנות הביטוח קולקטיב עוסקת מאז יומה הראשון בהבנת צרכי הלקוח, ופועלת במטרה להנגיש ולפשט את המידע הרב הקיים בתחום ביטוחי החיים ולסייע לכם להתאים את הפוליסה הנכונה ביותר עבורכם.

פוליסות ביטוח החיים המוצעות על ידינו הן הפוליסות הנבחרות של חברות הביטוח הגדולות בארץ, המעניקות את הכיסוי הביטוחי המיטבי.

עבודתנו רבת השנים מול מרבית חברות הביטוח הגדולות בישראל מאפשרת לנו לספק לקהל לקוחותינו מוצרים ביטוחיים איכותיים ומשתלמים במיוחד, ולהתאים את החבילה הביטוחית הנכונה והכדאיות ביותר עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו.

כסוכנות ביטוח ותיקה שרואה בכל לקוח את הנכס החשוב ביותר שלה, אנו מעניקים ללקוחותינו את השרות המקצועי והמשתלם ביותר. הניסיון שצברנו במהלך למעלה מ-25 שנים של פעילות, מאפשר לנו לתת מענה מיטבי לכל איש מקצוע בכל תחומי העיסוק.

ובקצרה…

מדוע חשוב לרכוש ביטוח חיים?

ביטוח חיים מהוה מעין חסכון , שנועד להבטיח את איכות החיים של בני המשפחה שאיבדו את יקירם. לאחר שהמבוטח נפטר, הני המשפחה מקבלים את סכום הביטוח המאפשר להם להמשיך ולהתקיים, בעיקר בתקופה הראשונה שלאחר איבוד יקירם.

אילו ביטוחי חיים מציעה חברת הביטוח הראל?

חברת הביטוח הראל למציע שני סוגים של ביטוח החיים "מגן" המעניק למשפחת המבוטח הנפטר סכום חד פעמי , וביטוח החיים "הכנסה למשפחה" המעניק למשפחת המוטב סכום חודשי קבוע למשך התקופה שהוגרה בפוליסה.

האם ניתן לרכוש כפל ביטוח חיים?

כל מבוטח רשאי לרכוש יותר מפוליסת ביטוח חיים אחת על מנת להבטיח את רווחתה הכלכלית של משפחתו לאחר מותו. סכומי הביטוח בפוליסות השונות אינם תלויים אחד בשני וכך גם הפיצוי למוטבים לא יושפע מהסכומים שיגיעו להם מפוליסות קיימות נוספות.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית