#רכב

ביטוח רכב הכשרה GO: המדריך לרכישת פוליסה

ביטוח רכב. תמיד נחוץ

חברת הביטוח הכשרה פועלת משנת 1972 בתחומי הביטוח השונים, הפיננסים וערבויות חוק מכר. בשנת 2006 נרכשה החברה על ידי קבוצת אלעזרא, והצטרפה לחברות נוספות בבעלות הקבוצה, ביניהן חברת הליסינג והשכרת הרכב אלבר.

כיום עוסקת החברה בתחומי הביטוח האלמנטרי, ביטוחי חיים וביטוחי בריאות.

חברת הביטוח הכשרה פועלת בשוק הביטוח בדגש על חדשנות, מקצועיות ויצירתיות שנועדו ליצירת חווית שירות ייחודית ללקוחותיה. כחלק משאיפה זו הקימה הכשרה את ביטוח GO – פלטפורמה דיגיטלית לרכישה וניהול של ביטוח רכב, הפכה את עולם ביטוחי הרכב לפשוט יותר לניהול ויעיל יותר לשימוש.

סוגי ביטוח הרכב המובילים של חברת הכשרה GO

חברת הביטוח הכשרה מציעה את כל סוגי ביטוחי הרכב הקיימים – ביטוח חובה המבטח את הנהג ואת הנוסעים ברכב בכל מקרה של פגיעה בגוף או בנפש, וכן במקרה של פגיעה בצד שלישי על ידי הרכב המבוטח על ידי תאונה, בין אם נגרמה בעקבות רשלנות ובין אם לא.

ביטוח מקיף מעניק כיסוי מפני שריפות ופגעי טבע כגון שטפונות, כיסוי לנזקים שיגרמו לרכב בזדון על ידי צד שהוא אינו המבוטח, וכיסוי על נזקים שיגרמו על ידי הרכב לצד שלישי, וביטוח צד ג' המבטח אותך במקרה ופגעתם עם רכבכם ברכב או רכוש של אדם אחר.

יתרונות תכניות ביטוח הרכב של הכשרה

רכישת ביטוח רכב בהכשרה GO נעשית באופן דיגיטלי באפליקציה בתהליך ידידותי למשתמש. בנוסף לרכישת הביטוח, האפליקציה מלווה אתכם גם במקרים של תאונה ומאפשרת דיווח מידי וקבלת סיוע בזמן אמת.

באמצעות האפליקציה תוכלו לעדכן פרטים, לדווח על תאונות בזמן אמת ולהעביר את הנתונים הדרושים להמשך הטיפול, כאשר בכל שלב יעמוד לרשותכם נציג מוקד שירות מקצועי.

מדוע לרכוש את הביטוח דרך הקולקטיב הארצי?

עולם ביטוחי הרכב הוא עולם רחב ומגוון, המציע אפשרויות רבות של ביטוחים מסוגים שונים. אנחנו בסוכנות הביטוח הקולקטיב הארצי דואגים קודם כל לך הלקוח, ולאחר הבנה מלאה של צרכיך הביטוחיים דואגם להתאים לך את פוליסות הביטוח המתאימות לך.

בשיחה משותפת נוכל להסביר לך על סוגי הביטוחים השונים, על ההבדלים ביניהם ועל היתרונות שכל חד מהם מציע לך.

אנחנו עובדים עם מספר חברות ביטוח מהגדולות בארץ, ומציעים לכם את פוליסות ביטוחי הרכב הנבחרות המעניקות את כל כיסויי החובה וכן אינספור הרחבות המאפשרות לכם לבחור את ההרחבות הדרושות לכם ולבנות את הפוליסה המתאימה לכם.

הנכס החשוב ביותר שלנו הוא אתה הלקוח, ולכן אנו פועלים להעניק לך את השרות המקצועי והמשתלם ביותר, ולהשתמש בניסיון והידע הרב שצברנו במהלך השנים על מנת להתאים את החבילה הביטוחית הנכונה והכדאיות ביותר עבורך.

ובקצרה…

למי מיועד הביטוח הדיגיטלי GO?

הביטוח הדיגיטלי מיועד לנהגים מעל גיל 21 בלבד, בעלי ותק נהיגה של מעל שנה לסוג הרכב המבוטח, עם עבר ביטוחי מלא בשלוש שנים האחרונות בביטוח מקיף או צד ג' (למעט נהג חדש ו/או נהג צעיר), וללא תביעות או שלילות ב 3 השנים האחרונות. כמו כן, הביטוח הדיגיטלי מיועד לרכבים פרטיים בלבד בני עד 14 שנים.

כיצד נקבע תעריף הביטוח?

קביעת תעריף הביטוח מתבצעת על ידי שקלול מספר קריטריונים בהם סוג הרכב, העבר הביטוחי של הנהג, גיל הנהג וותק נהיגה של הנהג הצעיר ביותר הרשאי לנהוג ברכב.

אילו פעולות נתן לבצע באפליקציית הביטוח של GO?

אפליקציית ביטוח הרכב GO מאפשרת לצפות במפרט הפוליסה ולנהל את פוליסת הביטוח שלכם. בנוסף, תוכלו ליצור קשר עם מוקד השירות באמצעות האפליקציה, ולדווח על מקרה של תאונה בדרך מהירה ונוחה.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית