#רכב

ביטוח רכב הפניקס: נושאים שחובה לדעת

ביטוח רכב. בדקו את פוליסות הפניקס

חברת הביטוח הפניקס מציעה לנהגים ביטוחי רכב חובה, צד ג' ומקיף.

מסלולי ביטוח הרכב של הפניקס בנויים בצורה מודולרית, כאשר כל נהג ונהגת יכולים לבחור אילו כיסויים יכללו במסגרת פוליסת הביטוח שלהם מתוך מגוון ההרחבות שמציעה חברת הפניקס, ולבנות לעצמם פוליסת ביטוח מקיף לרכב המתאימה גם לאופי השימוש שלהם ברכב וגם לאופי הנהיגה שלהם.

אחד המאפיינים הבולטים של חברת הפניקס הוא החדשנות המוצרית המשולבת בכל מוצר ביטוחי, ומעניקה מגוון רחב של פתרונות ביטוחים עדכניים, כמו ביטוח רכב לנהגים צעירים המבוסס על טכנולוגיית טלמטיקס, ביטוח לנהגים שעושים שימוש מועט ברכב וביטוח ייעודי לנהגים זהירים.

סוגי ביטוח הרכב המובילים של חברת הפניקס

פוליסת ביטוח החובה של הפניקס מעניקה כיסוי במקרים של פגיעות גוף העלולות להיגרם במקרה של תאונה לנוסעי הרכב, נהג הרכב או הולכי רגל. ביטוח החובה מבטיח פיצוי לנפגעים על ידי הרכב גם במקרה זה שאין רשלנות כלשהי של הנהג ברכב.

בתחום הביטוח המקיף מציעה הפניקס שלושה מסלולי ביטוח גמישים, הניתנים לבחירה בהתאם לאופיו של הנהג ואופן השימוש ברכב.

פוליסת הביטוח המקיף "רכבית" מעניקה ביטוח הכולל כיסוי מפני נזקי רכוש לרכב וביטוח אחריות כלפי צד שלישי לנזקי רכוש ומבטיחה כיסוי עבור נזקים שאירעו לכלי הרכב כתוצאה מאש, תאונה עקב התהפכות/התנגשות, גניבת הרכב, אירועי טבע ונזקים בזדון וכן נזקים לרכוש של צד שלישי כתוצאה משימוש ברכב.

לנהגים זהירים במיוחד וללא היסטורית תביעות, מעניקה חברת הביטוח הפניקס הטבות במסגרת "פוליסת הביטוח המקיף "ביטוח הפניקס זהיר" המותאם לנהגים זהירים ואחראיים, בעלי עבר תביעות נקי בשנתיים האחרונות או שהגישו לכל היותר תביעה אחת ב- 3 השנים האחרונות.

פוליסת הביטוח המקיף "רכב שני" מיועדת לביטוח רכב המשמש כרכב השני במשפחה, כאשר הרכב הראשון והעיקרי הינו רכב צמוד מטעם מקום העבודה של אחד מבני הזוג.

יתרונות תכניות ביטוח הרכב של הפניקס

היתרון הגדול של פוליסות ביטוח הרכב המקיף של הפניקס הוא הגמישות בבניית הפוליסה, והיכולת לבחור את מרכיבי הפוליסה מתוך מגוון ההרחבות שמציעה הפניקס.

הרחבות לדוגמא – גרירה ושירותי דרך, רכב חלופי אוטומטי במקרה של גניבה, תאונה או אובדן גמור, כיסוי לשבר שמשות על בסיס החלפה, כיסוי להוצאות הגנה משפטית בגבול אחריות של 15,000 ₪ שירות טיפול משפטי בתביעות כנגד צד שלישי, כיסוי לנזקי רעידת אדמה, כיסוי לנזקי שביתות ומהומות ועוד.

מדוע לרכוש את הביטוח דרך הקולקטיב?

אנחנו בסוכנות הביטוח מתמקדים בהבנת צרכי הלקוח, ויודעים להתאים בין הלקוחות שלנו לבין פוליסת הביטוח שמתאימה להם.

בעולם ביטוחי הרכב הנרחב והעמוס, הקולקטיב הארצי פועלת על מנת להנגיש ולפשט עבורכם את המידע הרב ולסייע לכם למצוא את הפוליסה הנכונה ביותר עבורכם.

אנחנו בקולקטיב מציעים לכם את פוליסות ביטוחי הרכב הנבחרות של חברות הביטוח הגדולות בארץ, המעניקות את כל כיסויי החובה וכן אינספור הרחבות המאפשרות לכם לבחור את ההרחבות הדרושות לכם ולבנות את הפוליסה המתאימה לכם.

אנו עובדים עם מספר חברות ביטוח ואיננו מחויבים לחברת ביטוח אחת, וכך אנו מבטיחים ללקוחותינו ביטוחים איכותיים ומשתלמים במיוחד.

הנכס החשוב ביותר שלנו הם הלקוחות שלנו, ולכן נמשיך להעניק ללקוחותינו את השרות המקצועי והמשתלם ביותר, ולהשתמש בניסיון והידע הרב שצברנו בעבודה עם מרבית חברות הביטוח על מנת להתאים את החבילה הביטוחית הנכונה והכדאיות ביותר עבור כל אחד ואחת מכם.

ובקצרה…

מה ההבדל בין ביטוח מקיף לביטוח צד ג'?

ביטוח צד ג' נועד לכסות נזקי רכוש שנגרמו לצד שלישי על ידי הנהג המבוטח או ע"י מי שנהג ברכב אשר ברשותו, אך הוא אינו מכסה כל נזק שנגרם לרכב המבוטח, בין אם בתאונה או עקב גניבה.

נהגים המעוניינים לבטח גם את הרכב שלם למקרה של תאונה או גניבה, רוכשים ביטוח מקיף שמכסה גם את נזקי הרכוש שיגרמו לצד שלישי עקב תאונה וגם כל נזק שיגרם לרכב המבוטח עקב תאונה, גניבה או נזקי טבע.

האם ישנה חובה לרכוש את כל ביטוחי הרכב?

הביטוח היחיד אותו מחויב הנהג לרכוש הוא ביטוח החובה, המכסה מקרה של פגיעות גוף של הנהג, הנוסעים ברכב וכל צד שלישי המשתמש בדרך. ביטוח צד ג' וביטוח מקיף הם ביטוחים וולונטריים המכסים פגיעות רכוש ואין חובה לרכוש אותם, אך הם יכולים לחסוך לכם כסף רב.

כיצד קובעים מיהו "נהג זהיר" הזכאי להטבות ברכישת ביטוח מקיף הפניקס?

האפשרות לרכישת ביטוח "נהג זהיר" ניתנת לכל נהג מעל גיל 21 ובעל ותק נהיגה העולה על שנה, שלא הגיש אף תביעת ביטוח במהלך השנתיים האחרונות, או לחילופין הגיש תביעה אחת במהלך שלוש השנים האחרונות.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית