תכנון פרישה – כך נערכים לקראת השלב הבא

תכנון פרישה - חשוב לעתידכם

אחרי עשרות שנים בהן חסכתם כדי להבטיח את עתידכם הכלכלי לאחר הפרישה לגמלאות, הגעתם לגיל בו הפרישה קרובה מתמיד. זה הזמן לעצור ולבדוק מה קרה עם הכספים השונים שהפקדתם בתכניות השונות, מהם סכומי הכסף העומדים לרשותכם לאחר כל השנים, וכיצד לנהל אותם בצורה נכונה על מנת להבטיח נוחות ורווחה כלכלית בשנות הפנסיה.

חברות הביטוח השונות מציעות שירות של תכנון לגיל פרישה, במסגרתו נבחנות המסגרות השונות בהן הפקדתם את כספכם במהלך השנים, קרנות השתלמות, החסכונות הפנסיונים וכדומה, ומתבצע ניתוח של הכספים הקיימים וניהול ותכנון של החסכונות, ההשקעות והקצבאות לקראת שימוש בכספים בעתיד. לפניכם מידע על שירות תכנון פרישה. לקבלת מידע נוסף – צרו איתנו קשר ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם.

יציאה לפנסיה – הגדרות החוק

לאזרחים החיים בישראל מוצעות כמה נקודות זמן בחיים בהן הם יכולים לצאת לפנסיה.

גיל הזכאות המינימלי – גיל 60 הוא גיל הזכאות המינימלי המאפשר שימוש בכספי הקצבה שנחסכו לקראת פרישה. אם הגעתם לגיל 60 ואתם מעוניינים לפרוש, תוכלו לפרוש מהעבודה ולצאת לפנסיה מוקדמת, ולקבל את הקצבה שעבורה חסכתם. כמובן שיציאה לפנסיה מוקדמת מקצרת את תקופת החסכון במספר שנים, מה שמשפיע על גובה הקצבה שתקבלו.

גיל הפרישה – החוק בישראל מגדיר את גיל הפרישה כגיל 62 לנשים ו-67 לגברים. עם הפרישה בגיל זה תקבלו את קצבת הביטוח הלאומי וכן את הקצבאות אותן חסכתם. יש לציין כי גיל הנשים עשוי לעלות בעתיד ל-65.

גיל פרישה חובה – גיל 67 הוא גיל לפרישת חובה בו המעסיק יכול לחייב אתכם לפרוש.

במידה ואתם מתקרבים לגילאי הפרישה, זה הזמן להתחיל ולתכנן את הפרישה שלכם.

למי מומלץ לפנות לצורך תכנון פרישה?

את מיפוי התיק הפנסיוני שלכם ותכנון הפרישה מומלץ לבצע עם יועץ פנסיוני המתמחה בתכנון מסוג זה ויודע לבחון את מגוון ההיבטים והשיקולים ולהתאים את הפרישה לצרכים הפיננסיים שלכם.

מה ניתן להפיק מפגישה עם מתכנן פרישה?

מתכנן הפרישה יבחן עבורכם את מצב ההוצאות וההכנסות שלכם, את כמות הנכסים העומדים לרשותכם ואת התיק הפנסיוני שלכם, וימליץ לכם בהתאם על תכנון נכון של מענקי היציאה לגמלאות.

בנוסף, מתכנן הפרישה יסייע לכם בהתנהלות מול רשויות המס ויתכנן את מענקי הפרישה שלכם בהתאם להטבות המס הקיימות במטה לשלם כמה שפחות מס ולהגדיל את היקף הקצבה, החד פעמית או החודשית. דוגמא לאחת ההטבות היא באמצעות תיקון 190.

במידה ותחליטו להמשיך ולחסוך גם לאחר גיל פרישה, מתכנן הפרישה יוכל לסייע לכם בבחירת מסלולי החיסכון המתאימים, בהתאם ליעדי למטרות החיסכון שלכם.

מדוע כדאי להיעזר בשירותי תכנון לגיל פרישה דרך הקולקטיב הארצי?

כסוכנות ביטוח ותיקה המכירה היטב את לקוחותיה ודואגת להם במהלך כל ימי חייהם, גם עם ההגעה לגיל פרישה אנו פועלים על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, לחבר אותם אל חברות הביטוח ולוודא שתהליך ייעוץ לקראת פרישה מתבצע לשביעות רצונם של הלקוחות.

גם אם הביטוחים הפנסיונים שלך נרכשו דרך הקולקטיב הארצי וגם אם לא, אנחנו נדאג לחבר אותך למומחי הפרישה הטובים ביותר בחברות הביטוח הגדולות ביותר, שיעניקו לך ליווי מקצועי ויסייעו לך לקבל את ההחלטות המושלות והנכונות ביותר עבורך.

שירותי תכנון פרישה דרך הקולקטיב הארצי

  • ארגון וסדר בחסכונות לגיל הפרישה
  • מקסום הקצבאות והחסכונות לשנות הפנסיה באמצעות ניצול הטבות מס
  • מימוש וניצול זכויות בתכניות קיימות
  • תכנון והתאמה אישית של מסלול הפרישה על פי הצרכים וההעדפות של הפורש
  • מתן פתרונות ייחודיים לאוכלוסיית הפורשים: מסלול פרישה עם הגנה סיעודית
  • איחוד וניהול צבירות תחת תכנית אחת, פתרונות עבור יורשים ומוטבים ועוד
  • ליווי והכוונה אישיים לפורשים ע“י צוות מומחים מקצועי ומיומן

כשאתם פונים אלינו לצורך תכנון פנסיוני מקצועי או תכנון פרישה, אתם מקבלים שירות חיוני ויקר ערך ללא עלות כספית, נהנים מהכנה כלכלית מיטבית לחיים בפנסיה. אנו דואגים למיצוי זכויותיכם בתכניות הקיימות והתאמה אישית של מסלול הפרישה לפי צרכיכם על מנת שתוכלו לצעוד בביטחון ושקט נפשי לקראת שנות הפנסיה.

השאירו פרטים כאן באתר ונחזור אליכם בהקדם.

פרישה מעבר לאופק

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית