ביטוח צהרונים פרטיים – מעטפת נכונה לצהרון

משחקים בבטחה. הקפידו לבטח צהרונים

השעות בהן מבלים הילדים בגני הילדים ובתי הספר מהוות חלק קטן מהיום, והורים רבים בוחרים לשלוח את ילדיהם לצהרונים פרטיים, המעניקים מסגרת טיפולית, חינוכית וחברתית לילד בשעות הצהרים, שם נהנים הילדים מארוחה חמה, חוגים ופעילויות ואפילו סיוע בהכנת שיעורי הבית.

כמפעילי צהרונים פרטיים אתם ודאי יודעים כי ההורים מפקידים בידיכם את ילדיהם, הדבר החשוב להם ביותר העולם, ומצפים מכם שתעשו הכל על מנת לשמור עליהם.

אך גם כשאתם משקיעים את מירב המאמצים, הילדים עדיין חשופים לתאונות ופגיעות עלולות להתרחש במהלך השהות שלהם בצהרון, ולכן חשוב שתהיה ברשותכם פוליסת ביטוח שתעניק גם לכם וגם להורים את השקט הנפשי החשוב כל כך כשמדובר בילדים היקרים.

מה כוללת פוליסת ביטוח צהרון פרטי?

פוליסת ביטוח לצהרונים מעניקה כיסוי מלא לצהרון עצמו, לעובדיו, לילדים המטופלים וכן להורים המבקרים בו:

ביטוח רכוש ומבנה – ביטוח למבנה בו מופעל צהרון ולתכולת המבנה, כולל המתקנים השונים הדרושים להפעלת הצהרון.

ביטוח צד ג' ותאונות אישיות בהן מעורבים ילדים והורים – מבטח את הצהרון במקרה של פגיעה בילדים המטופלים בצהרון או בהורים המבקרים בו.

ביטוח תאונות אישיות לעובדי הצהרון – המעניק פיצוי במקרה של תאונה, כולל פיצוי בגין אובדן ימי עבודה.

מה ההבדל בין גן ילדים פרטי לצהרון?

גילאי הילדים – במרבית המקרים צהרונים מיועדים לגילאים בוגרים יותר, לעומת פעוטות בגילאי 0-3 בגני הילדים.

אופי הפעילות – הפעילות בצהרון כוללת פעמים רבות פעילויות מגוונות יותר מאשר אלו שבגן (עקב פערי הגילאים), כולל חוגים, פעילויות ספורט ופעילויות פיזיות נוספות. צהרונים רבים מציעים מסגרת לילדים גם בחופשות החגים והקיץ, בהן הפעילות מגוונת ופיזית אפילו יותר.

שעות הפעילות – גני הילדים פועלים בשעות היום, כאשר מרבית הגנים עובדים בין 07:00 ל-16:00. צהרונים פועלים אחרי שעות בית הספר.

מבחינת הביטוח, אופי הביטוח זהה, אך יש להתאים אותו לפי שעות הפעילות, סוג הפעילות, כמות הילדים ועוד. מומלץ ליצור קשר עם נציגי הקולקטיב הארצי, המנוסים זה שנים רבות בביטוח גני ילדים, צהרונים ומסגרות נוספות.

האם חלה חובה לרכוש ביטוח לצהרון?

החוק מחייב מפעילי מסגרות ילדים לבטח את הפעוטות השוהים במסגרת בפוליסת ביטוח תאונות אישיות וביטוח צד שלישי, שיגן עליהם בפני כל תביעה עתידית בגין נזקים שיגרמו לילדים בכל שעות הפעילות.

מפעילים המעסיקים עובדים, מחיובים לבטח את עובדיהם השכירים בביטוח חבות מעבידים, להגנה בפני תביעות של עובדים נגד המעסיק בעת פציעה של עובד, לכיסוי מעבר לתשלום של ביטוח לאומי.

בנוסף, כחלק מדאגה לילדים וגם לעסק, רצוי להרחיב את הביטוח ולכלול בו גם כיסוי להוצאות רפואיות על מנת להימנע מהוצאות גדולות שעלולות להגיע לאלפי שקלים, וכמובן על מנת שלא להיות חשופים לתביעות מצד הורי הילדים.

מדוע לרכוש ביטוח צהרונים בקולקטיב הארצי?

הקולקטיב הארצי מציע לגני ילדים, צהרונים ומשפחתונים שירות המבוסס על ניסיון רב שנים הכולל בין היתר מפגשים שוטפים עם גננות ומטפלות בכל רחבי הארץ. הפוליסות שאנו מציעים מותאמות אישית לכל גן ילדים ולכל צהרון, והן נבנות בהתאם לצרכים הייחודיים למסגרת, כמו גודל השטח, מספר הילדים, מספר העודים, סגנון הפעילות המתקיימת בצהרון ועוד ועוד.

במשך עשרות שנות פעילותנו הרכבנו אלפי פוליסות ביטוח עבור מסגרות הבאות במגע עם ילדים – גני ילדים, משפחתונים וצהרונים, וכן מדריכי חוגים וקייטנות. הניסיון והידע העשיר שצברנו מאפשר לנו לספק עבורכם את המעטפת הביטוחית הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם מתוך מגוון הפוליסות הקיימות אצלנו הנחשבות למקיפות בתחומן.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית