ביטוח נסיעות לחו"ל הפניקס Smart Travel – מה כדאי לדעת?

שמרו על עצמכם גם בחופשת המולדת

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל היא פעולה הכרחית לקראת כל נסיעה – עסקים, חופשה או טיול – וחשובה אף יותר בתקופה של מגפה עולמית, המגבירה את חוסר הוודאות בכל מדינות העולם.

באמצעות רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, אתם מבטיחים לעצמכם כיסוי במקרה של מצב רפואי הדורש טיפול מכל סוג שהוא, בכל מקום בו אתם נמצאים. במיוחד אם תכללו בתוכו את כיסוי מגן הקורונה. לפניכם מדריך בנושא רכישת פוליסת Smart Travel.

פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס סמארט היא אחת הפוליסות המשתלמות ביתר הקיימות היום בשוק. נכון להיום היא הזולה ביותר, עם הכיסוי הרחב ביותר שכולל בתוכו ביטוח כבודה וקיצור נסיעה ללא תשלום נוסף. בנוסף, חברת הפניקס מציעה הרחבות מיוחדות לתקופת הקורונה, ומסלולי ביטוח ייחודיים לבעלי תו ירוק.

הקולקטיב הארצי מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות, במיוחד בתקופה הנוכחית. מצד אחד – פוליסת ביטוח מקיפה ומשתלמת, כולל כיסוי מגן קורונה. מצד שני – ליווי של סוכנות ביטוח מקצועית, שתוכל לסייע לכם בקלות במידה שתצטרכו להפעיל את הביטוח. ביטוח מתאים לצד שירות איכותי.

פוליסת סמארט Travel – מה כדאי לדעת

כיסוי מגן קורונה

כיסוי "מגן קורונה" של הפניקס סמארט מעניק לכם כיסוי לתרחישים הקשורים למגיפת הקורונה הן לפני הנסיעה והן במהלכה.

המסלול הסגול – מעניק כיסוי של עד $500 לכרטיס נסיעה במידה ונכנסתם לבידוד בארץ לבידוד לפני הנסיעה, (במידה והכניסה לבידוד נעשתה לפחות 3 ימים אחרי קניית הביטוח).

המסלול הירוק – המיועד לבעלי תו ירוק, מעניק כיסוי דומה לבני המשפחה, ומעניק כיסוי של עד $500 לכרטיס הטיסה במידה ואחד הילדים נכנס לבידוד.

שני המסלולים מציעים בנוסף כיסוי במקרה של ביטול נסיעה עקב הידבקות בקורונה. אם נדבקתם בקורונה בשבוע שקדם לנסיעה או ישנו חשד להידבקות בקורונה בעת ביצוע הבידוק לעלייה לטיסה או להפלגה, מעניק הביטוח החזר הוצאות של עד $6,000 מתוכן עד $2,000 עבור כרטיסי הטיסה

מגן הקורונה מגן עליכם גם במהלך השהייה בחו"ל ומעניק כיסוי של בדיקות קורונה בחו"ל במידה והומלצו על ידי הרופא. במקרה של הדבקה בקורונה בחו"ל, פוליסת הביטוח מעניקה כיסוי ההוצאות הרפואיות וכן הוצאות הבידוד בסכום של עד $100 ללילה ללא מגבלת לילות, עד $3,000 לשינוי כרטיס טיסה למבוטח ולמלווה, ועד $1,500 החזר בגין הפסד הוצאות ששולמו עבור הוצאות לינה.

נגיף הקורונה. היו מוכנים עם ביטוח מתאים (pixabay)
נגיף הקורונה. היו מוכנים עם ביטוח מתאים (pixabay)

*יש לוודא היקפים ופיצויים מעודכנים לזמן נסיעתכם מול סוכן הביטוח

היתרונות של פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס סמארט 

כיסוי ללא הגבלה – פוליסת הביטוח הפניקס סמארט מציעה כיסוי ללא הגבלת סכום ביטוח, כך שכל הטיפולים הרפואיים הניתנים בפוליסה אינם מוגבלים בסכום וללא השתתפות עצמית.

אפליקציה מתקדמת – אחד היתרונות של ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס זוהי אפליקציית Smart travel המאפשרת לנהל את הפוליסה ולקבל את כל השירותים הנדרשים בקלות ובמהירות ללא מילוי טפסים ובירוקרטיה בשפות זרות.

הפיצ'רים של אפליקציית הפניקס סמארט

את פוליסת הביטוח שלכם תוכלו לנהל דרך האפליקציה החכמה של הפניקס סמארט.

איתור רופאים ומרפאות – באמצעות האפליקציה תוכלו לאתר את הרופאים והמרפאות הנמצאים בקרבת המקום בו אתם שוהים, בהתאם לקטגוריות נבחרות (שיניים, ילדים, אורטופדים וכדומה). לאחר קבלת תוצאות החיפוש, תוכלו לבחור את הרופא מתוך רשימה שתוצג בפניכם.

תיאום והזמנות רופא – לאחר בחירת הרופא, תוכלו לתאם ביקור במרפאה המקומית שלו או להזמין ביקור של הרופא אצלכם במלון (במידה והשירות ניתן על ידי הרופא הנבחר). בנוסף, תוכלו באמצעות האפליקציה לנהל שיחת וידאו עם רופא מקומי בעברית או באנגלית, ובמקרה הצורך אף לתאם שיחת וידאו להתייעצות עם רופא ישראלי.

תשלום – לאחר קבלת השירות, התשלום יבוצע באמצעות האפליקציה ללא צורך במילוי טפסים או תשלום באמצעי התשלום האישיים שלכם.

חידוש והארכת פוליסה – החלטתם להאריך את השהות שלכם בחו"ל? באמצעות האפליקציה תוכלו להאריך את תקופת הפוליסה ולדאוג ששארו מכוסים עד החזרה לארץ.

מדוע לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל דרך הקולקטיב הארצי?

ביטוחי הנסיעות לחו"ל של כל חברות הביטוח ניתנים היום לרכישה מהירה און ליין באתרי חברות הביטוח. הזמינות, הפשטות והקלות של רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל גורמת לרבים לרכוש את הביטוח שעות ספורות לפני הטיסה, לפעמים אפילו בשדה התעופה עצמו.

אך המהירות והקלות של הרכישה מונעת מרבים לערות השוואה מסודרת בין הפוליסות ולוודא שהם רוכשים את הפוליסה המתאימה ביותר, ולא רק הזולה ביותר.

אנחנו בסוכנות הביטוח הקולקטיב הארצי פועלים על מנת להנגיש לכם את כל המידע הרלוונטי על ביטוחי הנסיעות לחו"ל השונים, ולאפשר לכם גישה נוחה ומהירה לכל המידע הדרוש לכם על מנת לבחור את הפוליסה הנכונה ביותר עבורכם, מתוך מגוון פוליסות ביטוחי הנסיעות לחו"ל הנבחרות של חברות הביטוח הגדולות בארץ, ולבנות לכם חבילות ביטוח הכוללות את כל הכיסויים הנדרשים בהתאם לסוג ואופי הנסיעה שלכם.

בנוסף, כאשר אתם רוכשים את ביטוח הנסיעות לחו"ל דרך הקולקטיב הארצי, אתם נהנים משירות של סוכן ביטוח המלווה אתכם בתהליך הרכישה, ונמצא לרשותכם בבל מקרה בו אתם נזקקים להפעיל את הביטוח.

מאמרים נוספים

להצעת מחיר מותאמת אישית