ביטוח אחריות מקצועית

לעוסקים בהדרכה פדגוגית

אחד התחומים המתפתחים בשנים האחרונות הוא ענף 'ההדרכה הפדגוגית'. מדובר בתחום המערב הדרכה וייעוץ עם תמיכה מקצועית ופסיכולוגית וזירות הפעילות העיקריות בו הם גני ילדים ומוסדות חינוך לגיל הרך.

העבודה תתנהל בעיקר מול הצוות ולעיתים גם מול הילדים, בפועל העוסקים בהדרכה פדגוגית מתנהלים כסוג של אקס טריטוריה במוסדות האלה ואינם חוסים אוטומטית תחת מטריית הביטוח שלהם. העיסוק המרכזי של המבוטח – לפי חברות הביטוח הוא מתן הרצאות בנושאי חינוך והוראה בגני ילדים ומתנ"סים לגננות ואנשי צוות.

צרו קשר לקבלת ייעוץ בנושא ביטוח אחריות מקצועית לעוסקים בהדרכה פדגוגית (מדריך / מדריכה) לגיל הרך ולהצעת מחיר בהתאמה אישית.

ביטוח אחריות מקצועית
עובדים ועובדות - הדרכה פדגוגית לגיל הרך

אחריות מקצועית וצד שלישי
החל מ- 1,100 עלות שנתית
  • גבול אחריות למקרה ולתקופה - 1 מיליון ₪
  • השתתפות עצמית בצד שלישי: 3,500 ₪
  • הביטוח מכסה את אחריותו החוקית של המפעיל
פוליסה מנצחת

היום כל עוסק בייעוץ והדרכה פדגוגית מחויב בביטוח אחריות מקצועית. מעבר לכך שמדובר בפוליסה מתבקשת מבחינת העוסק, מדובר בדרישת סף של הרשויות והמוסדות ששוכרות את שירותיהם או מזמינות אותם להשתתפות במכרז. ללא פוליסת אחריות מקצועית בתוקף לא תתבצע ההתקשרות בין העוסק לרשות המקומית ולמוסד הציבורי / חינוכי.

איכות הכיסוי בביטוח אחריות מקצועית תלויה בפרטים הקטנים וכן ביכולת של סוכנות הביטוח להתאים פוליסה באופן אישי לכל בעל מקצוע – נושא שאנחנו בקולקטיב הארצי מתמחים בו כבר שנים רבות.

כאשר מדובר בתחום כגון ייעוץ והדרכה פדגוגית, ההתאמה האישית היא הכרחית. ישנם לא מעט אתגרים הקשורים לעבודה בגני ילדים ומוסדות חינוכיים הדורשים מעטפת ביטוחית מצד המדריך או המדריכה הפדגוגית.

תודות לניסיון הרב של סוכני הקולקטיב הארצי בתחום האחריות המקצועית, החברה יודעת להתאים למי שעוסק בייעוץ והדרכה פדגוגית, את הפוליסה האופטימלית במחיר המשתלם ביותר. החברה פועלת מול חברות ביטוח מובילות כמו – הראל, מנורה מבטחים, הפניקס, כלל ועוד – במטרה ליצור את התמהיל הביטוחי המתאים.

ביטוח אחריות מקצועית הוא מסוג הביטוחים שאף אחד לא רוצה להפעיל, הוא גם מסוג הביטוחים שאף אחד מהעוסקים בתחום הייעוץ וההדרכה הפדגוגית לא יכול להרשות לעצמו לוותר עליו ואם, חלילה, אתם תידרשו למקרה ביטוח, אנחנו בחברת הקולקטיב הארצי נהיה שם בשבילכם.

לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות -
זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך
רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך 🙂 נשמח לעזור בכל עניין
03-9046070
להצעת מחיר
מותאמת אישית